About you now


Jao, eftersom dagens outfit va rätt basic tänkte jag att jag kunde visa mina solbrillor istället. Fast planen är att införskaffa fler i år, jag gillar verkligen trenden med färgade bågar! Dom här är hursomhelst av märket BeYu, jag är inte säker på var dom är köpta då jag fick dom av mor min.

Sitter här med en kopp te och myser, har just sett på Vampire diarys. Och är väldigt nöjd för att jag sprang, är inte vida känd för min hurtighet direkt, om man säger så.

Jag vet att jag skrev detta på förra bloggen men det är en sån där låtrad som bara fäster sig i mitt hjärta:
 Inte nu, kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nått gott...

Finfint. Annars tycker jag synd om er som missat THE band of my heart, Coldplay. Och för er som undrar, deras bästa skiva är tveklöst Parachutes. Men bästa låten är nog ändå... Fix you. Eller The Scientist. FinFint.

Leave a comment
By: RazZ

Men THE band of all times är Metallica (a)

2010-04-22 @ 21:34:26
By: Anna

Fast det är inte från Åhlens, utan Kappahl :p

2010-04-22 @ 21:38:38
URL: http://annaakerman.bloggplatsen.se
By: I s a b e l l a

SVAR: Ja, jag kan inte förstå hur jag kunde tveka med att köpa den! :o Kram

2010-04-23 @ 13:12:34
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
By: Sooz Photography

sv: Tack!

Haha okej, Gordon får mig alltid på bra humör. Även när han är jätteilsken och illröd i ansiktet :D

Vem är din favorit i Vampire Diaries? ^

2010-04-23 @ 15:03:52
URL: http://chiliad.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0