It kills you when you're young



Åh, jag HATAR när datorn dör i samma ögonblick som blogginlägget är klart men osparat. Bara att börja om. Hursomhelst, videon ovan är inte min "vanliga" musiksmak, det får ni bara inte tro, men av någon anledning gillar jag denna. Och musikvideon också. Hon är så cool eller nått, bara skiter i hur hon borde va och går ut och äger hela världen med sin attityd. Fast ja, att festa som en idiot är inget jag uppmuntrar till nu, bara för det.

Appropå det, SNART VALBORG! Min facebookstatus skvallrar om att jag håller tummarna för en snöfri valborg. Fast... Det är fortfarande oroväckande många snöhögar i alla skuggiga hörn. Trots att solen lyser som aldrig förr! DOck vore det att ljuga om jag sa att  det var VARMT. Iaf för er i söder som då tror att jag menar något helt annat än 10 plus och blåst.

Ett litet btw: Är jag den enda som tycker att det är liiiite skumt att fråga hur man mår osv i bloggkommentarer? Är inte dessa forum till för att hålla med, berömma, säga ifrån, ja helt enkelt framföra sin åsikt om texten, låten, bilden osv? Det var vad jag trodde iallafall...

Leave a comment
By: amanda

jag håller med, i kommentarer ska man inte prata om annat som "händer ikväll?" eller "läget?". det är ju irriterande. så kan man ju prata i loggen eller nåt... :) hahha

2010-04-26 @ 18:25:13
URL: http://haringen..blogg.se/
By: isa

Precis, det känns som att vissa typ chattar med bloggarna bara för att få besökare...

Btw, vad göru?

Hahahaha skoja bara:]

2010-04-26 @ 19:23:33
URL: http://tradosked.blogg.se/
By: fanny

LITE EFTER KANSKEE...

2010-05-02 @ 21:30:52
URL: http://majaoolivia.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0