brighter then a star in my eye

Sådär, datorn är omstartat och här kommer lite bilder i en salig blandning. Först ut, en annan god vän till mig, Kajsa, som var med mig i hemavan i år. Jag är imponerad över vad min kamera kan hitta på ibland, den är helt oredigerad faktiskt.



Sen har vi ännu en minst sagt speciell sak i mitt liv, min katt, Pepsi. Hon tyckte det var en alldeles utomordentlig ide att gömma sig i min garderob, bland mina kläder. Jag höll inte med henne.


Sist men inte minst, en outfit jag hade för flera veckor sedan, tog kort på, skulle lägga upp på dåvarande bloggen och DAMN IT, jag kan inte längre logga in på den hemsidan! Ett av min dators påhitt. Så den har legat kvar på datorn, ovisad, så jag tänkte att det var lika bra att visa den nu. Jag gillade den, även om ordet flygvärdinna förföljde mig dagen lång och lillebror, 7, frågade varför jag var utklädd. Sånt man får ta om man gillar lite crazy outfits.

Leave a comment
By: frida

Haha! Tack. För jag antar att det var en komplimang ? :D



Hursom. Du ser inte utklädd ut, snarare uppklädd. &jag älskar shortsen. Och den översta hemavanbilden. Och katten.

2010-04-18 @ 21:07:51
URL: http://hellomiami.blogg.se/
By: Matilda(smilinggirls)

sv; haha inte då, du hade ju alla rätt! ;) tack så mycket!

2010-04-18 @ 21:25:48
URL: http://smilinggirls.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0