You never were, and you never will be mine!

Hello people!! Äntligen har jag tagit mig i kragen och med hjälp av min goda vän Rebecka fixat en ny blogg! Är inte helt med på hur allt funkar på blogg.se än men med tanke på att jag ju faktiskt har en blogg här redan tillsammans med just henne (www.bjossen.blogg.se) så har jag ju ändå lite koll. Designen är inte fullspikad än men eftersom jag hade mer lust att blogga än att fortsätta med den just nu, så gör jag det. Bloggar alltså.

Ni som inte följt min gamla blogg men av någon lustig anledning hittat hit nu, välkomna! Jag är en sån där tjej som bara bloggar om allt och ingenting men av nån anledningen ändå är väldigt fäst vid det.

Om man vill ha en aning om vad den här bloggen kommer att handla om (jag har iförsig ingen aning om det själv men) så kan ni ju alltid kolla in den gamla bloggen, innan den raderas (usch vad hemskt det kommer kännas!): www.lillemma.devote.se . Där får ni också förklaringen till varför jag ger upp den.

Aa men det duger ändå som första inlägg tycker jag.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0