It hasn't been your day, your week, your month or even your year

Hej kära befolkning. Ikväll är en sån där kväll då jag känner mig riktigt jävla glad. Det är så skönt. Liksom, efter en kväll som tillbringats i en stor soffa (utomhus!) med många härliga människor, sjuka samtalsämnen och skrattattacker som bara utlöste varandra (det enda snopna var att man var tvungen att lämna detta redan elva) så kan man ju inte må annat än bra! Jag kan dock inte fatta att vi inte frös mer, det kan ju inte varit många grader över 10...

Och nej, jag har inte en enda bild. Skandal. Men det var så mörkt, nivet augustinätterna här i norden är inte att leka med! I stugan brukar det dyka upp fladdermöss den här tiden på året. Ganska tufft.

Undrar om mina föräldrar märker om jag sätter på tv:n... Det går ju så många bra tvserier på vardagsnätterna!

Älskar (hm jag har redan gjort den här på en annan blogg men vem bryr sig?) dessa mer än andra:

Vänner
How I met your mother (måste laddas hem!)
2 and 1/2 men
Sainfeld

Scrubs (fast det är banne mig bara bra ibland!)

Det är väl de roligaste. Men sen finns det ju andra som är bra, typ:

True blood
Desperate housewives
Vampire Diarys
Sex and the city

Andra avenyn (som är slut nu...)
Beeing human (kan nån tala om för mig var den andra säsongen tog vägen?!)
One tree Hill (som jag förvisso inte hunnit se mkt av men dock)

Gnagande känsla av att jag glömt någon...

Haha jag känner att jag låter som en riktig tvtönt nu. Men vem är inte det?


Leave a comment
By: isa

GREYS ANATOMY FFS!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-13 @ 12:06:37
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0