Och jag säger att det är okej, jag säger att det är vad jag väntade mig

Jag hatar att vara sjuk... Dagens händelser: Legat i sängen. Suttit vid datorn. Legat i sängen och stirrat på datorn. Sett på New moon. Legat i sängen. Masat mig till pappas nya Macbook och stirrat på den lite. Legat i sängen. Insett att skolan börjar imorgon. Stirrat ut genom fönstret och sett hur regnet öst ner med jämna mellanrum. Chattat lite. Petat på mobilen. Legat i sängen igen.

Ungefär så.

Igår var dock mamma en ängel, för när jag var på stan i fredags hittade jag en helt underbar jack/kavaj-liknande sak på monki, och det var liksom precis vad jag letat efter utan att riktigt veta vad jag letat efter om ni fattar, men jag hade inte råd med den alls. Så när jag kom hem nämnde jag detta som ett födelsedagstips (fyller år i oktober) men igårmorse kom hon hem med jackan och sa att det var en tidig födelsedagspresent! Lycka.



Okej, den såg helt mongo ut på denna bild, är extremt mycket snyggare på. Men jag känner inte direkt att jag är på mitt snyggaste humör idag, så hur den ser ut på mig får ni helt enkelt se en annan dag.

 


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0