Sure, things can go wrong, but I just can't stop loving you

Chao. Det dunkar mystiskt i mitt öra. Obehagligt. Pepsi ligger och blöter ner min nybäddade säng. Suck. Nybäddad=rena lakan. Om någon skulle undra. Och Pepsi är ju min katt. Men det visste ni kanske. Blablabla. Har jag förresten dragit min extremt intressanta insikt?

Jag kom på den seent en natt för några veckor sedan. Jag tror åtminstone inte att jag berättat den här. Isåfall får jag väl skylla på mitt värdelösa minne som knappt minns vart jag la nycklarna senast. Hursomhelst, ni vet neccesären där man har alla sina nödvändiga prylar såsom smink, krämer, smycken, tandborsten osvosvosv, och som är typ högst prioriterad på allas packa-listor? Aa, den MÅSTE ju bara ha fått sitt namn från engelskans "Necessary"! Jag kanske är den enda i hela världen som inte reflekterat över detta tidigare, men jag tycker ändå att det var ganska klurigt filosoferat. Hah.

AAAJ mitt öra. Jävla skit. Jag får jämt öroninflammation när jag är sjuk, skulle helst UNDVIKA en penecellin(hurnudetstavas)kur den här gången. ajajajajaj.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0