Take me back to the night we kissed

Då kör vi på lite med mina egna bilder, temat är fortfarande Portugal och som vanligt orkar jag inte dra några längre historier om varje bild utan låter dem tala för sig själva istället:









Skupturer gjorda i sand, helt sjukt om ni frågar mig!






Tja, det får väl duga. Jag tror att det framgår vilken härlig vecka vi haft iallafall.

Nu är jag dock tillbaka i det för tillfället regniga Umeå, och försöker hinna med att träffa alla som jag saknat. Fast det misslyckas jag ändå med för det finns flera som är bortresta...

Men hittills har jag träffat Jessica, Karin, Kajsa, Greta och Erik, och det är ju inte fyskam! ♥

Next up: Gå igenom garderoben i jakt på nån tröja att slänga på sig...




Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0