He's too fucked up to care

Godmorgon. Har jag sagt hur skönt det är att vara ledig? Well, jag säger det igen. JAG ÄLSKAR ATT VARA LEDIG. Ännu skönare när huset är tomt och man bara vaknar (av telefonsamtal förvisso men dock), skiter i att stiga upp, sitter kvar i sängen och bara tar det så jävla lugnt. No stress. Livet leker.

Var på Hamnis igår och såg gamla julkalendrar ("När karusellerna sover", vad va det liksom?), fikade och träffade trevligt folk. Fick även ett grymt musiktips, som ni också måste kolla upp såklart:

The frightened rabbit

Asnice band, har ju inte hunnit lyssna mycket än så länge, men det mesta är grymt. Rubriken är tagen rakt av ur The modern Liper.




Appropå ingenting så var jag och Rebecka uppe i ett träd häromkvällen, bara för att vi kunde. Det var väldigt långt ner insåg vi sen, och när jag drog en djungelgeorge i en av grenarna gick det vilt till. Slutade med att jag landade på Rebecka som inte orkade tyngden så vi rullade/föll/drösade ut på vägen. Killarna som gick förbi kollade ytterst konstigt på oss vill jag lova.

Leave a comment
By: amanda

när karusellerna sovar! vilken kalender! åh så bra!

2010-12-20 @ 17:14:25



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0