Party with my pain

Det är ju bra att jag uppdaterar bloggen och sådär. Inte. Usch, hatar folk som skriver så. "And now I'm making smalltalk. I hate smalltalk. I should stop. Yes. Bye. Shit." (Se: P.S I love you).

Imorgon är det nyårsafton! Taggad till tänderna som vanligt. Förhoppningsvis blir det många bilder (och troligtvis blir dom jävligt dåliga), så vi kan kicka igång det nya året med en tjusig bildbomb! Har funderat på att göra en sån här fin årsresumé på året som gått (så som alla andra bloggare) för det är ju onekligen ganska kul. Dock har jag ju de flesta bilderna från tidigare i år på min gamla goding till bjässedator. Så hur bra skulle det gå? (Ni som hängt med har säkert upplevt antalet raseriutbrott över denna!).



Och den här bilden har inte med något att göra, förutom att jag funderar starkt på varför den går att finna i mitt bildarkiv. Söt var den ju iallafall!

Okej, jag har bestämt mig. Jag SKA göra en återblick på året som gått, nån gång. Nån gång snart.

Leave a comment
By: rebecka

men kommer du inte ihåg hur när de tre musketörerna satte igång med ett mvg-projekt på biologin?

2010-12-31 @ 14:57:11



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0