Tied together with a smile











Lite bilder igen, nu när man har en dator som inte dör efter varannan uppladdning. Dessa är (det syns kanske på kvallan) då tagna med min egen, lilla turkosa Nikon kompaktkamera. En systemis skulle inte sitta fel!

Det är galet varmt här i Blekinge (inte Skåne som jag påstod förut) och efter en dag på stranden och 2 bitar kladdkaka är man rätt nöjd med livet.

Chatt-eländet fungerar inte på facebook, fattar ingenting. Inte för att jag tror att någon speciell är inne, men ändå, det ÄR störande!

Ligger här och försöker figurera ut hur jag ska lägga upp resten av dagen. Måsten: Packa om mina väskor, får bara ha med en till Portugal, just nu har jag 2 proppfulla jätteväskor med kläder.
Sen hade jag typ tänkt ta ett avkopplande bad i Jaccutien (KAN NÅGON LÄRA MIG HUR DET STAVAS?!?!?!) och bara för att jag stavar så uselt, är ordförklaringen: bubbelbadkar. Och se en film. Och gå och lägga mig i tid. Och äta middag. Men frågan är om jag hinner både film och bad efter middagen? Isåfall MÅSTE jag iallafall packa innan. Hm....

Såg förresten Avatar igårkväll. DEN VAR FAN INTE BRA! Jag har sagt det tidigare, att den inte alls verkar bra osv, men då alla tjatat om att den VISST är bra och blablabla så tänkte jag, wtf jag ger den en chans, men jag blev tillochmed besviken! Början var suuuperseg, mitten var fånig och animationerna kändes överdrivna, och tja... Sista kvarten blev den väl bra, lite spännande sådär. Men om vi säger såhär, filmen är 2 timmar och 42 minuter, kanske 42 minuter som var sevärda. Tråk.

Leave a comment
By: llooba

avatar äger:O

2010-07-23 @ 02:23:08
URL: http://llooba.blogg.se/
By: bella!

fina bilder!

2010-07-25 @ 13:20:24
URL: http://zie.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0