I'm weird 'cause I hate goodbyes

Hejsan hoppsan! Nej, jag är inte hemma än... Just nu sitter jag på ett litet hotell i Portugal, och inatt sätter vi oss på planet mot Sverige. Veckan har varit helt otrolig, jag tror banne mig den toppar listan av utlandsresor hittills för min del. Fast nu när alla andra familjer redan åkt hem och lillebror fått öroninflammation och det är 35 grader minst och det finns absolut inget att göra så längtar jag hem ganska rejält. Fast ryktet säger att det är regnväder at home så jag längtar mest efter mina kära vänner...

Och för er förvirrade (Men hellu, vadå åäö i Portugal??) så har jag lagt beslag på pappas dator. Och here comes lite pix som han tagit med sin kamera:








Såhär nice bodde vi, inte för att skryta men det va inte dåligt!


(Den tog faktiskt jag..)








Shit nu orkar jag inte mer! Finns så många bilder, helt galet. Haha, som ni märker var vi inte mycket på nåra stränder, vi insåg liksom att med privat pool behöver man inte trängas på en strand, det var ändå bara kallt i vattnet.

När jag kommer hem blire mer bilder, från min egen kamera.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0