and there's no moving on

Suck, över 700 bilder som ska in på datorn. Dryygt. Men när det är klart ska ni få se! Fast för er blir det ju ingen väntan. Hm.

Har iallafall just varit ner på stan och sett en massa fina balpar, den årliga studentbalen är nämligen ikväll och min käre bror är ju där med sin flickvän, check this out (snacka om att jag är avundsjuk och längtar ihjäl mig!):



Annars har vi ju som bekant sovit i boshen inatt, hos Jessica. Mycket trevligt vill jag lova. Där blev det en hel massa bilder tagna, precis som på morgonen igår då vi fotade i "studio". Vi hade även extremt balla sminkningar, men tyvärr blev dessa bilder icke tagna med min kamera, så dom får ni se någon dag framöver då någon skickat dem. Men ansiktsmålningarna på Emma och Karin finns nu till beskådan nedan. Som lite annat smått och gott. Kommer ta en evighet att välja ut bilderna till venissagen alltså!































Och juste, årets  första dopp har ju också blivit av, morgondopp i havet! Det ni!

Fan vad bilder alltså, helt slut blir man ju. Och det finns mååånga fler...

Leave a comment
By: greta (L)L()L:D:D:D:Ddlalalala.

där va mina fötter:]

fett fina bilder emma:)g

2010-06-03 @ 20:02:50
By: ebba hj

coolt med ansikts målningarna! Det blir kul och se bilderna sen! :)

nu har jag en blogg också!jej

typ titta in och kommentera ibland!:]

2010-06-03 @ 20:43:30
URL: http://blacklead.blogg.se/
By: R

oerhört härliga bilder och ack så fina! (A)

jag gillar speciellt bilden på mig och gustav! XD

2010-06-03 @ 22:21:50
URL: http://bjossen.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0