I know you think of me

Shulululu. Idag kom min mor hem. Med min kamera. Men den hade tydligen gått sönder... Så nu ska hon lämna in den. Snark, ännu en fotofri vecka typ! Dock fick jag en present, och det är ju aldrig fel. En parfym, DKNY:s Red delicious. Inte illa. Inte illa alls. Den luktar faktiskt galet gott.


bild tagen härifrån http://www.camillalee.se/blogg/wp-content/uploads/red_delicious.jpg (JAG FATTAR INTE HUR FOLK FÅR TILL SINA LÄNKAR MED BARA ETT ORD, HELP ME!)

Ett ögonblick funderade jag faktiskt på att spara ihop till en Iphone 4. Sen gav jag snabbt upp den tanken. Bara ide'n att JAG skulle ha något så dyrt och ömtåligt är skrattretande. Jag gillar att kunna tappa mobilen i golvet utan att få panik. Go cheap. Eller nått.


Idag har jag joggat. Det var alldeles för länge sedan jag gjorde det sist. Slutsats av dagens löprunda: Hellre för lite än för mycket kläder. Det blir MYCKET jobbigare om man ska ha en stor jävla tjocktröja i handen och en brännande sol i ryggen.


Nä men om man skulle återgå till att... Se på V.ä.n.n.e.r. En dag ska jag göra en lista så ni får bättre koll på vilka tv-serier som är värda att se på. Jappjapp.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0