Låt mig komma in, jag vill bli din

En del saker borde inte bli sagda. En del saker borde man inte fråga. En del saker borde man inte svara på. En del av sig själv ska ingen annan få veta. Släpp inte folk nära inpå.


Dagens visdomsord.

Nej men smile like you mean it och spela på. Igår spelade vi fotboll. Tro det eller ej men jag gjorde typ 4 mål. MOT KILLARNA! Och jag spelar inte ens fotboll. Jag är stolt. Sen tappade jag andan. Haha, nederlag.

Greta säger att hon gillar regn. Jag tycker hon är skum som vill cykla extremlångt för att se på fotboll i regn och blåst och 11 grader. Mysko.


Markus Krunegård är grym.

Sen äre här en ganska fin låt alltså:
I'm scared- Duffy.

En gång i tiden lyssnade jag en hel del på henne.

Blablabla

Leave a comment
By: RazZ

Kanske ska nämna att vi bara fick gå? :O du förvränger historien ju :O

2010-06-19 @ 10:33:52



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0