No good with faces

Tjululu. DAMN vad nära att vi vann Haga challenge (igen)!!! En poäng ifrån! Jag som ville ha tårta...

För er förvirrade kan jag bara tala om att det är en tävling på vår skola mellan klasserna och man ska cykla/ta sig över i princip hela stan till olika stationer och utföra olika uppdrag typ. Det svåra är att man får en liten svartvit bild på stället man ska till, och det är helt enkelt bara att känna till stan tillräckligt väl annars äre kört.

Tänkte blogga igår men det tänkte inte min dator.

Har kommit till insikt om en sak. När jag skaffar moppe måste den helt enkelt vara röd. Annars får jag fan måla om den.




Gårkvällens outfit. Bara för att jag fick chokladbollssmet på gårDAGENs tröja när jag och Ragia bakade, hah.

T-shirt- Zara
Shorts- Avklippta Gul&blå-jeans
Hängslen- hittade dom i mammas garderob *lycka*
Tights- ingen aning, trasiga är dom iaf...

Leave a comment
By: fanny

ofta du ska få moppe?:)

2010-06-08 @ 17:26:48
By: lalalalalampaaaaa

HAHAHAHAHAHAHAHAH viiiii vaaaaannn:D:D:D:D:D:D:D:<3<3<3<3<3<3

2010-06-09 @ 19:21:28



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0