Små korta stunder

Hej! Nu är man då tillbaks från en underbar helg i Karins stuga med 5 galna tjejer. Det var galet kul vill jag lova, och sjukt skönt att få bo för sig själva utan föräldrar som tjatar. Trots det rätt kassa vädret badades det (inte jag dock) och stämningen var på topp!

TYVÄRR, så kommer denna veckas bloggning mest bestå av bilder jag tagit de senaste veckorna men som ni inte sett än, för jag har nämligen lånat ut min kamera till mor min, som åkt iväg till afrika.

Detta innebär också att jag personligen inte tagit några bilder i helgen (tråååkigt jag vet!) men har vi tur så får jag tag på några av mina vänner istället.

Annars kan ni ju för tillfället åtminstone roa er med att titta på alla bilder i tidigare inlägg (SOM NI INTE KOMMENTERAT, SHAME ON YOU!).

OCH sen har ni alla något att se fram emot! Imorgon ska nämligen the blogg of the blogg startas upp, och skaparna är inga mindre än jag och mina härliga vänner! Den kommer bli galet läsvärd och underhållande, och flera videoblogginlägg är planerade. Ohyes.


Leave a comment
By: Mikaela

Hej! hoppas du får en bra dag!

2010-06-14 @ 13:32:56
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0