So what if it hurts me?

NU KOM JAG PÅ DET!

Jag är helt enkelt negativ för att jag låter mitt yttre spegla vad jag KÄNNER! SÅ ÄR DET NATURLIGTVIS! Jag är helt enkelt så trött på att låtsas att jag blir för ÄRLIG. JAJAMEN! Fan där har vi det ju! Titta in i mina ögon och du ser allt som gömt sig där inne, för jag spelar inte med.

Banbrytande. Eller bara patetiskt. Och sen har jag mage att blogga om det, utan att ens berätta vad det handlar om. Hihi. Så dumt.

Imorrn ska jag göra nånting. VADSOMHELST. Som vahettere, take my mind of things a bit. Eller nått sånt.

Äh oroa er inte, jag är nog bara lite flummig när allt kommer omkring. Och om vi talar i hypotetiska former så tycker jag nog att jag kommit på något revolutionerande här ovanför.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0