Take what's left of this heart and use, use only what you really need...

Hm, kom just på att det var en massa saker jag skulle ordna ikväll som jag aldrig ordnade.

Men det var inte särskilt relevant egentligen... Heh, har gått runt i skolavslutningskläderna hela kvällen i princip, med förevändning att mjuka upp skorna. Mycket är dom, men inte särskilt sköna. Ni får se dem efter fredag, vill ha nånting kvar att surprisa med på skolavslutningen nivet. 

Niorna har bal ikväll... Jag är så avundsjuk på alla som ska på bal hela tiden! Men, ett år kvar nu. Det är ett mindre än förra året. Hihi. 

Har olika nagellack på alla fingrar, och ett elvte på tårna. Allt ska bort. Och nej, jag tycker inte det är fint med olika nagellack på fingrar (eller tår för den delen) men skulle pröva mig fram vilket som matchade klänningen bäst. Resultat: Inget matchar klänningen särskilt bra, förutom dom som inte syns. Dåligt.  



Ännu en bild från förra veckan (aja be happy, nu kommer det säkert dröja år innan jag fotar så här mycket igen)

Och juste, för att räta ut en del frågetecken, så NEJ, jag ska inte få någon moppe. Inte vad jag vet. Men pga sen sen sen födelsedag så planerar jag införskaffa en till våren istället. Jajebox.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0