the bad boys are always catching my eye



Aa, här är vi seriösa med egopixen. Den sorgliga sanningen? Jag var osminkad. Haha, jag skäms för att vara så ytlig. Poängen? Håret, det blir stoooort när jag haft hårboll, jag ser ut som ett troll! Fast det såg värre ut i verkligheten.

Bilden ovan är en dåligkvallabild på porträttet jag gjorde på en god vän till mig, som har en tendens att likna mig dåochdå. Fast hon är snyggare. Inte okej hur dålig bilden verkligen ser ut att vara här!

Det blir mobilbilder för hela slanten nu när mamma har min kamera. Hon har skickat en del underbara bilder därifrån via mms och jämarns, jag är avis! Vita stränder i det oändliga, blå himmel och om möjligt ännu blåare hav... Suck.

Men idag var det 20 grader här! *lycka*


Jag har vunnit en fisk.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0