Things aren't allways just what they seem

Hm, jag är galet less på min design på bloggen. Eller, jag älskar låttexten på headern, men nä, jag måste göra en sommaruppfräshning känner jag bara! Vadå blått liksom? Jag är ingen blå tjej, har aldrig varit, kommer aldrig att bli!
Jag har alltid förknippat mig själv med färgen röd, och det skvallrar mitt rum om vill jag lova. Förresten är jag less på mitt rum också. Bläblöbla.

Och med tanke på att jag har så extremt lite att göra i väntan på friskheten, så kan jag ju lika gärna roa mig med att försöka göra en ny header! Jajamen. Frågan är ju vilka bilder jag ska ha... Och vilken låttext. JAPP jag är fast besluten vid att inget beskrivs lika bra som i låttexter. Men jag vettefan vad jag vill säga med allt... Hm, vi får väl an se.


den här låttexten är jag jättesäker på att det inte blir iallafall. OLDOLDOLD bild.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0