Making up stuff about us



Hellu igen. Tänkte bara visa er ett par bilder från gårdagens grillpartaj i parken. Som ni ser är den röda tråden ackustiska gitarrer, detta pga stor brist på bergsprängare i sällskapet.



Jag och greta älskar brööööd.



Dagen har varit grymt innehållslös, satt och deppade till New moon (vadå man blir deppig av den!?) och spelade gitarr. Fast jag är typ lite förkyld också så det blev väldigt hesa tolkningar på alla låtar jag gav mig på.



Men lyckligtvis kom Rebecka (som bönfallit mig att ta bort den tidigare visade bilden, jag förstår ingenting) hem senare på kvällen och gjorde min dag en aning. 





 

Leave a comment
By: gretaaaa

amen hej putarN;)sexiiii toan om 5? kom båda 2

2010-06-06 @ 23:07:23
By: amanda

åh vad mysigt det såg ut med grillpartaj, akustiska gitarrer och korvbröd <3 hihi!

2010-06-07 @ 21:58:01
URL: http://haringen..blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0