Don't worry, Be happy!

Idag är en sån där underbart bra dag då allting går i lås liksom. För att nämna några få så kan jag tex meddela att spotify är tillbaka på min dator, och med det Jacks nya album, tillgängligt för alla ickebetalande på spotify! Lyckan är total, nu kan jag avakta med att boka skivan.

Ett annat chockande exempel är att solen och värmen tycks vara på väg tillbaka, idag har det varit riktigt fint. Underbart.
För att inte nämna en annan glad nyhet, MVG i orientering och (tro det eller ej!) MVG i SO! Dvs, inte på nån speciell uppgift eller så, utan totalt! JAJAMEN, det hade jag inte trott, blev helt ställd, det enda jag kunde få ur mig var omg. Haha.

Sen en bidragande faktor till lyckoruset är också att vi slutade 12 idag och härmed är ALLA lektioner för läsåret avklarade! Tjoho!

Det enda negativa jag kan komma på i nuläget är att jag har fått årets första myggbett och krossat en av mina tår, men det är obetydliga detaljer. Och har man 2 vänsterfötter blir man van...




PEACE, LOVE AND UNDERSTANDING!


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0