I wish I was your favorite girl

Sanningen är sådan att jag är ganska glömsk. När jag bloggade igår passade jag även på att lägga mitt kamerabatteri på laddning, så jag skulle kunna fota mer på kvällen. När jag sedan åker iväg till stan stoppar jag så duktigt nern kameran i sitt fodral i väskan. Senare får jag ett superbra fototillfälle och halar triumferande upp kameran, bara för att upptäcka att batteriet stannat kvar hemma i laddaren... Så det kan gå.

Och för er som drar snabba slutsatser innebär förstås detta att bristen på bildbevis från gårkvällen är total. MEN för er som tror på mina ord kan jag ju skvallra om att draget på Rongedalhs konsert på torget inte var att leka med! Musiken var ju, naturligtvis, ganska värdelös men helt underbar iallafall, vem bangar inte att sjunga med för full hals då de spelar den gamla dängan "September" eller vad den nu heter? Ni vet, badiaaaa, say do you remember, badiaaaa first time in september... Eller nått sånt. Det var väldigt kul.

Och massor med creds ska slutligen ges till Emma, Karin och Rasmus för en awesome konsert med fin musik. Modigt! Men är man bra så är man♥

Musiktiiiips: Nicest thing- Kate Nash

Jag får allvarligt ont i hjärtat när jag hör den.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0