please come down from that cloud you sitting on

Underbar kväll/natt med underbara tjejer.

Frihetskänslan av att stå på ett tak högt uppe i skyn och sjunga för full hals klockan 4 på natten och för ett ögonblick få känna att man äger hela världen och att allt kan hända om man bara... Försöker.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om kvällen så jag låter bilderna tala lite för sig själv, slutsatserna vill jag inte ens höra. Hehe.











Don't even ask


Den till vänster gjorde Rebecka och den andra gjorde jag, som presenter till födelsedagsbarnen, Greta och Ragia♥


Extremt söta barn.






Leave a comment
By: gretaaa

puss och tack för allt(L)

ahahhavafan, bilderna.. ahha andra gruppbilden, FACE

ahah man måste ju ändå jbjuda på sig(A)<3

2010-05-09 @ 13:54:57
By: R

håller med tack för allt<3

precis INGEN av bilderna på mig var okej men vafan härbjuder vi på oss! ;)<3

2010-05-09 @ 14:50:11
URL: http://bjossen.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0