Wait Til you see my smile

Håller alla tummar för att jag ska få publicera detta ikväll, då mitt internet dör var 3dje sekund (TACK BROR!).

Dagen har varit mycket intressant, eller nej. Men vissa delar av den. Till exempel har jag kört Isaras *host host* otrimmade moppe, vilket var första gången jag överhuvudtaget körde en sådan, det var galet kul, CAN'T WAIT tills jag får skaffa mig en egen!

Ett att annat, mindre roligt exempel, är att VISSA extremt omogna människor i korridoren finner det som ett högst underhållande nöje att spotta tuggad apelsin i min rygg. Hämnd på detta SKA utföras, vet inte hur, när eller ens säkert på vem, men ändå!

Det är inte kul att lyssna på Itunes på min dator, det låter KRASH väldigt ofta. Och högt. Hjärtattacksvarning.

Sist men inte minst, ett stort GRATTIS till min vän Greta, som fyller 15 bast idag! Den jäveln kommer att komma in på eclipse i sommar, själv har jag inte riktigt listat ut hur det ska gå till för egen del...


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0