And we'll collect the moments one by one



Tjenare folks! Igår fick jag äntligen umgås med mina käära vänner igen, för att vara exakt blev det källarhäng hos MiniRazZ, nej förlåt, Rasmus menar jag såklart. Dessutom fick jag träffa burträskaren David, bli superless på Erik som satt och gjorde jobbiga ljud som bara jag hörde, kramas med Rebecka, Greta, Emma och Siri och skratta lite åt Oscar. Sådärja, nu lyckades jag nämna alla, snyggt. Alla retade mig nå väldigt för min täta näsa, det är inte mitt fel att det är svårt att säga Emma när man är förkyld!

Förutom att se alla dessa underbara människor igen, så såg vi ju faktiskt en otroligt bra film också! Nämligen 500 days of Summer, en film vars soundtracks jag lyssnat en hel del på innan utan att fatta att filmen är alla tiders! SE DEN, säger jag bara, SE DEEN!



Så snyggt gjord alltså, galet...

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0