For a cookiemonster like me







Kakmonstret har handlat. Eller, bakat, menar jag. Kakooor. Kakor är gott. Jag var en riktig jävel i köket, som löste äggproblem (vi hade inga sådana) genom att googla alternativa ägglösningar. Bakpulver visade sig vara ett utmärkt substitut. Som dessutom fräste häftigt när jag rörde ut det med vatten för en äggigare effekt.

För att inte tala om den balla tröjan jag hittade i Stockholm. Har letat efter en Mupp-tröja i evigheters evighet men aldrig riktigt känt att det klickat, fel monster, alldeles för dyrt osv... Men så fann jag denna, med KAKMONSTRET på, liksom, THE mupp, och den var på 50%. Lycka.

Leave a comment
By: Ida

Jag är också ett litet kakmonster, fast jag brukar föredra mjuka kakor=)

2010-11-04 @ 10:03:04
URL: http://alittlebitmoreee.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0