Gonna start the revolution from my bed

Guten morgen. Eller, klockan är visst redan två. Planen var ju att träffa alla polers idag, men det blir visst en liten återhämtningsdag istället, måste ju bara bli frisk nu! Vissa människor blir typ sjuka i två dagar sen är dom bra, jag blir sjuk i typ 3 veckor och sen sjuk igen. Otur.

Det är iallafall höstlov! Och jag fick ett mail från min bildlärare idag som sa att jag fick MVG på den där bilduppgiften jag tjatat så mycket om, HIGH FIVE! Känns bra, känns bra. Hon påstod att det var "en annorlunda tolkning av uppgiften men att den var skickligt gjord". Tja, hon har ju inte sett min arbetsbeskrivning än, då kanske saker och ting klarnar.

Bild kommer senare på dagens, har nya kläder på mig idag. Såklart. Nått måste man ju göra för att lysa upp  när man är sjuk. Varför vara ful bara för det liksom?

Fast först ska jag banne mig bänka upp mig i soffan och se The notebook. Bara för att den är bra och nån måste ju se den åt alla dom som inte gjort det.

Förresten, om någon på denna planet vet varför mina typsnitt på bloggen laggar som de gör, tell me!

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0