I tried to erase my past, to make a good impression


Ta mig tillbaks. Nu.

Godmorgon. Jag knäppte på datorn för en halvtimme sen bara för att ha den på, hade ändå tänkt sova lite till som, men det glömde jag visst bort. Blev så jättejättesugen på att, först och främst, va frisk, och sen att jag skulle befinna mig i Portugal igen, eller på något annat varmt ställe, och att det bara var att slänga på bikinin, hoppa ut genom fönstret och landa i poolen. I. Miss. That.

Nu har jag varit sjuk i en vecka, förresten. Insikten för alla som bryr sig.Måste sluta ha på mig mina nya kläder när jag ändå bara är hemma.
Men ikväll SKA jag träffa vänner. JAG SKA.

Emma Envis.                                                 Always been.

Lunchtime!

En bra låt i sjukdomstider:
Emergency Call- Matt Costa


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0