The heart in all that matters

Tjululuu. Idag har jag inlett min praovecka på Burmans Musik, det har varit mycket trevligt vill jag lova! Bland annat har jag fått träffa trummisen i bandet Mates of mine, som också uppdagade sig vara från Umeå, och det var ju bara awesome! Så på fredag blir det konsert med dom på Hamnis, det ska bli skitkul! För er som inte hört dem förr, är det bara att kolla upp! På fredag ska även Skellefteå-bandet 8 steps to perfection spela, dom finns inte på spotify än men på både youtube och myspace. Riktigt nice. Och sist men inte minst, country/singsong writer Will Kimbrough, han är chill men jag är inte så mycket åt countryhållet. Kul som fan ska det iallafall bli!

Har inga nya pix just nu men det kanske kommer upp något efter teatern om ni har tur.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0