A reason to be strong

Åh nu fick jag en idé. Jag ska ju, förhoppningsvis, nån gång i mitt liv få flytta till min käre brors gamla rum. I motsats till alla andra skulle jag föredra ett mindre rum, större mysfaktor! Enda nackdelen är väl bristen på garderober. Anyway, jag har länge velat ha LP-skivor på väggarna, men jag lyssnar ju nästan inte på några så gamla artister och även om nya artister också gör LP-versioner så är dom galet dyra. MEN, jag har ju en del bra skivor i normalt format, inte är de många men dock. Man kan ju köpa en smal, svart "pinne", även kallad... Boklist? Aa, en sån iallafall, och ställa upp skivorna på. Och sen ska jag hänga upp min gitarr på väggen. Och ta bort alla twilight-affischer *pinsamt*. MJ-affischen får hänga med, den är snygg. Sen är planen att framkalla några förstoringar på bilder jag tagit själv, på kompisar osv, i svartvitt och sätta upp. En fondvägg över sängen på det och rummets grund är lagd! tänk er att tapeterna går i svartvitt också, och sen är ju mina möbler knallröda. SNYGGT. Måste skaffa en större spegel...


Nu snackar vi paint-kvalla här! Jag vet att jag är kungen på paint, but still. Kanske inte grå väggar just, men det va bara enkelt att ha i bakgrunden. Och rummet vi snackar om är verkligen inte såhär stort! jag orkar inte hålla på med detta nu bara, måste pluuugga....

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0