One day I looked up and there you were








En liten bildbomb från dagens fika på Café Station med härliga människor. På "Gruppbilderna" skymtar ni även David, som alltså INTE är från Burträsk utan från nån hittepåby ett par mil utanför men ingen vet ju var det ligger så Burträsk får det bli. Och sen är det Oscar på stolen. Och Rasmus som har klippt sig och tagit med sin lillasyster som har lika fint namn som jag, och ÄVEN om jag har vissa uttalningsproblem med det namnet just nu så låter Ebma nästan lika bra. Faktiskt.

Nu måste jag tydligen vara social med familjen, jag befinner mig ju nämligen i den omtalade byn Vinliden som är för liten för att ha ens ett litet Konsum. Inget godis den här helgen alltså. Jäklar, på tal om det (fast ändå inte alls?) så glömde jag min plattång. Damn.

I'll see you around.
'

Leave a comment
By: Ida

Låter som om du är ute i skogen, haha=)

2010-11-05 @ 10:39:36
URL: http://alittlebitmoreee.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0