Var är tvålen?

HejHejHallå Bloggen! Åh, minns Bert-böckerna och bevara dem i era minnen... För att inte tala om filmerna, då snackar vi kvalité! Lill-Erik. ÅKE. Tor-Leif för fasen!

Dödgrävarn: "Hundra spänn!"
Tor-leif: "Går det bra med ett äpple...?"

HAHAHAH.

Jag har tagit en del bilder idag, vi var ju ute och högg den traditionella julgranen. Jag lättade upp stämningen med sång. Mamma höll för öronen. Då började jag dansa istället. Och sjunga. Och hålla i min uppvärmning, för att bli varm. Synd att ingen fotade detta. Jag är riktigt jävla vass på att sjunga när jag är  tät i näsan. Hursomhelst, kameran ligger kvar i jackfickan, sladden är uppe och jag misstänker starkt att eftersom kameran har slut på batteri så går det ändå inte att ladda in bilder. Så ni får vänta tills jag känner mig lite mer motiverad.

Vet ni vad förresten? Det är väldigt överambitiöst att lägga in små youtube-remsor med låtar. Folk som verkligen vill ta till sig av mina gudomliga musiktips har väl orken att söka på spotify! De som inte har på spotify när de läser bloggar är ändå för skumma för mina låtar. Skum...Tomte. Det skulle sitta fint. Om nån vill ge mig en present en vanlig dag, satsa på skumtomtar! Fast inte på sommaren... Bara nu.

Nu ska jag lyssna igenom Daniel Adams-Ray nya skiva Svart, vitt och allt däremellan. Troligen bra skit att skämmas lite över. Fin skivtitel iallafall. Creds för det.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0