And it takes no time to fall in love But it takes you years to know what love is

 Galen dag på ett par vis. Vi var på badhuset idag, jag och Greta, motionssim ftw! Vi ska bli slimmade, är planen. Så vi simmade runt där, trots att medelåldern var lite högre än vi räknat med. Men skit samma, man fick känna sig vältränad iallafall.

Satt och läste på Unikum nyss. Lärarna har intressanta uppfattningar om mig, ingen vet om de stämmer alltså. Fick iallafall MVG på den där Svenskagrejen jag snackat om, känns bra. Är typ det enda ämnet jag känner mig riktigt stabil i. Skola är ändå rätt överskattat. Mina föräldrar predikade halva middagen om att om DOOM fick välja skulle dom hoppa av sina jobb och börja skolan igen för att det är så kul att lära sig nya saaaker. Jag kontrade med att det bara berodde på att dom hade valt så tråkiga jobb.

Nu har jag sett klart första O.C-säsongen. Skäms för att erkänna att tårarna rann till det sista avsnittet.

Sitter här och lyssnar på New fang med Them Crooked Vultures. Brukar inte alls gilla sådan musik men det är ändå nånting med den låten ibland. Konstigt.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0