Det gör ont att veta men lika ont att undra

Trodde aldrig att denna dag skulle komma, men nu är det hög tid att erkänna. Jag har fastnat lite för Håkan Hellström. Vad hände? Än så länge tar jag det sakta, det finns bara två låtar på min spotify-lista, men fortfarande. Jag. Man kunde ju nästan ha anat detta, när Hästpojken kom in i mitt liv. De är som lika, fast samtidigt inte ett dugg lika. Knäppt. För sent för Edelweiss och Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar dig är ju extremt bra iallafall. Om nån Håkan-kännare skulle råka läsa detta så tala gärna om vilka av hans låtar som liknar dessa mest.

Nu ska jag återgå till Svenskan. Känns som att jag skapar en karaktär, ganska kul egentligen. Om hon bara inte var så torr...

Leave a comment
By: Djupdjup Håkan Hellström nörd som råkar gå i din klass

Tjena! Emma, jag är så fruktansvärt stolt över dig! Om du skär dig lite så kanske du en dag kommer kunna umgås med mig och Kajsa! :D

Hmmm, lite tips... Ja, du är ju nybörjare så du kanske tycker om lite mer sånna som man känner igen, "En vän med en bil" är ju isåfall fruktansvärt bra!

"Tro och tvivel" är också helt underbar! Svårt att inte tycka om den! "Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din" var första kentlåten jag förälskade mig i!

Men den absolut bästa Håkanlåten på jorden (just nu) är absolut "för en långlång tid" Texten är så jävla bra! Du kommer tycka om den! :) Många tycker att den första skivan är bäst men jag tycker du ska ge alla skivor en chans, finns mkt bra där bland hans samlingar alltså! Och snart kommer nya skivan på spotify också, du får hålla utkik! Lycka till med letandet!

HAHAHAHAHAH!!!! DU VILL ATT DIN SVENSKAKARAKTÄR SKA VARA VÅT!!!!

2010-10-21 @ 18:06:45
By: amanda

måste bara säga att jag är mycket glad att du äntligen insett vad som är MUSIK och så vill jag skryta lite med att jag kramade håkan förra veckan. dock tror jag inte du blir så avundsjuk eftersom du bara gillar två låtar ;)

men jag tycker att hela "försent för edelweiss" albumet är sjuuukt bra och hans nya "förlorade te havs", men den kräver några lyssningar innan den blir grym!

2010-10-21 @ 19:57:24



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0