Det sägs att ovan molnen, är himlen alltid blå, men det kan va svårt att tro när man inte ser den



Bara för att min hudfärg skrämmer mig lite och för att mina nya skor är awesome.

Skorna är då från...Dna, juste, och jag är smått superkär i dom. Hm, konstig mening... Anyway, nu tror jag att jag ska återgå till att se på O.C, helt sjukt vad den serien är bra ändå på något vis. Förresten, om Olle eller Daniel åker ut ur idol, så tänker jag idol-strejka. OLLE SJÖNG THE SCIENTIST! Han är min nya idol, jag svär.

En sista sak. Jag har kommit på att jag önskar mig en longboard i födelsedagspresent, busigt värre. En longboard, hörlurar, presentkort och skivor.

Sammanfattning: Awesome.

Okej en sak till då. Extremt många av mina rubriker börjar med ordet "I". Det engelska alltså. Tufft.

Leave a comment
By: amanda

sjukt snygga skor emma!

kan tänka mig att dom passar dig superbra :)

2010-10-03 @ 17:35:07



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0