I'm so happy and do you know why?



Hola. Har äntligen fått kläm på webcamen, därav de extremt vackra bilderna på oss. Extremt är ett bra ord.

Sitter på golvet i korridoren under mitt skåp, ingen vet varför. Det är väldigt kallt på det här golvet. OCh troligen rätt smutsigt. But I don't mind. Jag är superglad idag, allmänt supersuperglad. Tralalalaaa. Jag är glaaaad. Jag ska skriva en glad-sång.

"Jag är så glad, så glaaad idag.
Och vet ni varför? Jo för att jag är glaaad idaaag.
Jag har ingen aaaaning om varför eller... var det en lögn?
Anyway så är jag glaaaad idag.
I'm so happy. I'm so happyhappyhappy.
Jag är så glad, så glaaad idag."

Nu ska jag bara komma på en melodi. Och kanske lite rim. Och ett par ackord. Sen ska jag bli gatumusikant. Önska mig lycka till. Tack så mycket.


Leave a comment
By: isa

VAR I HELVETE FINNS WEBCAMEN??????:o

2010-10-12 @ 10:16:04
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0