Men det blev något fel för kärlek kan va mer än sånt vi lärde oss




Underbar kväll ikväll, vi bastade (jag, Rebecka, Jessica, Greta, Rasmus, Erik och Oscar), rullade oss i snön (kyligt!), lyssnade på konstig, dålig, nostalgimusik och sjöng med (vi sjunger hellre än bra om man säger så) och spelade Robot Unicorn attack (jag som hade bestämt mig för att bojkotta facebook-spel!). Sedan gick vi ut och påväg hem från OK hittade vi lägligt nog en kundvagn, och självklart hoppade jag i och jag och Rebecka körde ut mitt på ÖK. Så tappade, eller släppte, Rebecka mig och jag snurrade flera varv, helt galet, sen kom det en bil. Det slutade med att jag, Rebecka och Oscar var i kundvagnen och Erik lyckades välta den. Nej jag skojade bara, det slutade med att jag och Rebecka drog ett varv runt ett hus, sjungandes på "Don't stop believin'". Busigt.
Nu är klockan alldeles för sent och vi tjejer dankar på mitt rum, jag tror att de andra nästan somnat.

Sammanfattning: 5 av 5... High fives?

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0