Nu när ni vet hur cool han är, förstår ni att han aldrig finns där man tror han är

Jag kom minsann över en dator iallafall. Idag har jag, såklart, spenderat dagen på stan och shoppat. Nivet den där härliga känslan av att vara trött i armarna pågrund av alla kassar? Den har jag upplevt en hel del idag.

Bland annat har jag ju äntligen funnit en jacka så jag inte fryser häcken av mig i vinter, kan väl inte påstå att jag är 100 % nöjd men det var ju det bästa Stockholm hade att erbjuda... Vad är grejen med att göra alla jackor i år så att även den minsta storleken går waay över mina knän typ? Jag menar, visst jag är kort, men kom igen!


Hursomhelst, ni lär väl få se de nyinförskaffade plaggen framåt veckan, och förhoppningsvis ska jag hitta mer kläder imorgon då jag kanske också hinner träffa Jess som lämpligt nog också är här!

Nu börjar det lukta extremt gott från köket, det vankas kycklingfaijtas till middag.

Leave a comment
By: MATILDA

Vad hittar du på en söndagskväll som denna ? :D

2010-10-31 @ 20:43:00
URL: http://lbm.blogg.se/
By: MATILDA

Vad hittar du på en söndagskväll som denna ? :D

2010-10-31 @ 20:43:00
URL: http://lbm.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0