There's lot of things to do before you die

Haha, jag tycker det är underbart att alla har så mycket åsikter om Idol. Och ja, Elin är snygg, men hon är inte så jävla bra har jag upptäckt. Dessutom får jag dåligt självförtroende när jag inser att hon bara är ett år äldre än mig. Fast hon bryter på finlands-svenska, ett-ett? Och Peter Jihde är skön. Jag glömde nämna den bästa kommentaren från igår!

Peter Jihde till Andreas Weise: Vad har du som inte jag har?
Andreas: Jadu... Fråga din fru.

Så klockrent. Jag är lättroad.

Vet ni nånting tufft? Min vän Ebba är känd... Hon är banne mig med på blogg.se hemsida! Så tufft. Jag har följt den sen waaay back och nu bah wow. Anyway, en dag kommer jag också bli känd... Jag svär. Eller jag vet inte ens om det är något jag strävar efter! Jag kanske gör mig bättre okänd. jag kommer nog inte bli någon stor mode-bloggare iallafall. Jag är för oengegerad och lat. www.ebbasfoton.blogg.se för alla er som inte sett den förr. Insperation, big time! 

 

Leave a comment
By: kajsa

hon är bra!!!! Och det är bara sexigt att hon snackar finlandssvenska!! Jag vet... Ett år är ingenting... Ända felet med henne är att hon är hetero. Men hon kanske bara inbillar sig.? ;P

2010-10-16 @ 20:18:51
URL: http://kajsamarkstrom.blogspot.com



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0