Ursäkta att man vill bli lite älskad

...Heter en av böckerna jag fick i födelsedagspresent. Klockrent. Anyway, det finns människor som säger grattis. Sen finns det dom som inte gör det. En del gör det inte för att dom inte har någon anledning, jag menar, jag säger inte grattis till varenda jävel jag möter. MEN WTF VISSA MÄNNISKOR HAR INGEN RÄTT ATT GLÖMMA BORT ENS FÖDELSEDAG! Det enda roliga när det händer, är att man kan driva med dessa människor. Tillslut kommer dom på det. Självupptagen, vem, jag? Neeeej. Men med tanke på facebooks intressanta förmåga att meddela världen om ens födelsedag.. Ja, jag säger det bara.

Annars då? Jomen skojaru, awesome dag. Eller, awesome presenter. Skoldan var skittrist. Men dom sjöng fint. Mycket.. Fint. Haha. Fick dom snygga hörlurarna jag babblat om (jag och Karin kopplade ihop våra till Buskas lurar, riktigt fränt!), presentkort och pengar som kan komma till användning när jag ska tiiiill Stockoholmo på höstlovet. Utöver detta fick man då en locktång som gör större lockar än den andra jag har, Björn Axén, inte att leka med, och ett par böcker (den jag nämnde och Bree Tanners andra liv). Slutligen, en skiva, Hästpojkens Från där jag ropar, and I think that's all.

Nu sitter jag här och är nyfiken på alla överraskningar som folk hintar om hit och dit.

Nej. NEJNEJNEJNEJ. Jag tänker banne mig inte plugga på MIN FÖDELSEDAG. NEJ! Bra, då är vi överens.

Förresten. På fredag får vi datorer av skolan. N-I-C-E.

Det var nått mer.



Nä, jag glömde bort.

Juste, jag har blivit O.C-beroende. Seth Cohen måste ju vara något utav det skönare på denna planet.

Leave a comment
By: isa

GRATTIS EMMAAAA!!!!!!!!!<3<3<3 BYXMYNDIG YEEAAAAHHH

2010-10-06 @ 22:23:24
URL: http://tradosked.blogg.se/
By: amanda

seth cohen i mitt hjärta! det var typ pga honom jag också var beroende där ett tag :)

och välkommen hit :) det ska bli toppen!

2010-10-07 @ 10:30:13
By: rebeckaC1

är det inte taoromina huset man ser i bakgrunden? gissa vem som fick mat där ifrån till lunch? (A)

2010-10-08 @ 12:43:04



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0