You should never say never

Tjenare. Som ni kanske märkt håller jag på och trixar lite med designen, så under en tid framöver kommer den kanske vara lite virrig. Jag orkar inte låsa den under tiden, det känns överambitiöst.

Häromdagen fick jag frågan om jag färgar/fyller i mina ögonbryn, för att dom är så mörka. Vilket jag inte gör. Det fick mig att inse att man tar väldigt mycket för givet om andra personer, och därför tänkte jag bara göra en liten ytlig jagharaldrig-lista.

Jag har aldrig...

... Färgat/fyllt i/målat mina ögonbryn. Det är en gåta varför dom är så mycket mörkare än mitt hår.

... Använt hårförlängning/löshår. Det finns folk som tror det när Rebecka gör sina hårbollar på mig, men det är bara resultatet av mycket tupering och hårspray, och skickliga händer såklart! Well, en gång när jag var 5 hade jag förvisso en "hårsnodd" av fejkhår som inte ens var i min hårfärg. Fult.

... Använt lösögonfransar. Säger inte att det aldrig kommer hända, men än så länge har det inte hänt.

... Haft lösnaglar. Bara på halloween.

... Färgat mitt hår. Nivet, inte tonat, utan färgat, så det måste växa bort. Låter skrämmande tycker jag.

... Rakat armarna. Ofattbart att folk gör det, jag må vara hårig men hellre det än stubbiga underarmar? Det är då min åsikt iallafall.

Sådärja. Bara för att det är så.

Nu ska jag till farmor och fika. Jag är dock väldigt mätt, först köttfärssås och spagetti till lunch (den enda måltiden som är godast i skolan?) och sedan buffé på HK:n. Mina byxor sitter tajt i midjan...

Leave a comment
By: sisaiasiasiasi

Jag har faktiskt haft lösögonfransar en gång (dock inte bland folk), vet du hur obekvämt det var! Det var jätteobehagligt varje gång jag blinkade och de var typ... IVÄGEN! Vanlig mascara duger bra hädan efter(a)

2010-10-22 @ 16:30:23
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0