Even if you can't hear my voice

Har inte tagit en enda bild på senare tid. Tråkigt. Imorrn kanske jag tar med kameran till skolan. Okej, jag tror att jag gjort det hela veckan men totalt glömt bort den. I helgen däremot, blir det säkert ett par sköna bilder, då jag och (förhoppningsvis) Jessica is going to byn som gud glömde. Nej men den är supermysig. Fast både jag och Jess är förkylda, så vi får väl se, det kanske blir mest soffhäng och frossande.

Hursomhelst lär det inte bli jättemycket updates här under den tiden. Herregud, jag måste sluta använda dessa icke-orginella blogguttryck, såsom updates och outfits. Maaaainstreeeam. Okej då, jag är rätt mainstream hela jag. Men inte inombords säger vi. Jo förresten, säkert där också. Dock HAR jag faktiskt en djupare sida av mig, jag glömmer bara bort den ibland.

Ett bevis på detta är att jag (tror jag...?) skulle föredra en estetkille som tänker framför en "typiskt" snygg kille som hellre hänger på stan än är i skolan.

Sen finns det ju mellanting, haha.

Blablablaa...

If you were a sailboat-Katie Melua

Känner att jag snor lite bra musiktips från Jessica. Men ni vet "Shaaare your music with friends and family..." Åh alla älskar vi spotifys reklamer.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0