Får jag träffa dig ikväll, jag har ingen anledning till det, hade tänkt att ta en promenad och kanske råka springa på dig men nu är det så att jag inte orkar det.

Okej, årets längsta rubrik. Sitter och lyssnar igenom Säkert! nya album, och fastnade för låten Får jag. Lyssna på den. Är förstås inte säker på att den är bäst än, för jag har bara kommit till den låten, men texten var väldigt... Pricksäker. Nivet, jag och låttexter.

Som jag sa tidigare, basket. Weeey, basketen är igång igen, med fler träningar än tidigare och tydligen ska vi kinda slå ihop oss med Tegs brudar. Trevligt. Känns som om det blir lite seriösare på något vis. Kommer förvisso BARA ha tisdagar (och helger) kvar till pluggning dårå men ändå, nice.

Idol är kul. Det finns en hel del sköningar.

Nu ska jag roa mig med att skriva på mitt Sv-arbete... Känns alltid lika stabilt med en bojkottat inledning. Tur att mitt kärleksliv blir awesome när jag fyller 27. Bara...12 år kvar. Shit.


Pictures of people taking pictures of people....


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0