He's gonna say anything you want to get you into bed, and in the morning you just hate yourself.

Okej, den här bloggen spårar ju ur. Eller nä, den glöms bara bort. Big time. Eller kanske har den bara gömts under läxhögar, tidiga kvällar, kompisbesök, aa ni hör ju.

"Säg en färg som du gillar."

Tja, jag antar att det också är ett sätt att inleda en konversation. Smått random måste jag ändå säga.

JAG GÅR I NIAN.

Förlåt men det har inte riktigt gått in än.

Känner mig fortfarande som en liten sjua och blir lika förundrad varje gång jag blir bemött av något som liknas med respekt i mina ögon av sjuor utan namn. Men jag ska iallafall inte bli en dryg nia som anser att jag är bäst i världen. Fast i hemlighet tycker jag det lite grann. Nejmen seriöst, det känns smått awesome.

Som ett litet appropå, låten Shout to the lord drog just igång i mina högtalare. Helt oförberedd på det alltså.

Sen måste jag ju bara påminna alla er stackare som är lite "dagen efter". Idol började ju idag! Lika underhållande som vanligt, vad än Jenny påstår. Kvällens favorit var nog den där tjejen som pajat stämbandet förut och sen bara skrev en egen awesome låt och var helgrym! Kolla mitt careface, nästan pinsamt överambitiöst.

Leave a comment
By: Mikaela

Godmorgon! allt bra idag?

2010-09-08 @ 07:58:35
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
By: amanda

jag vet nån annan som inte fattat att du går i nian! (karl) men det är ju mäktigt men det är ändå bra att inte skryyta med det:)



håller med om att "stämbandstjejen" var helt galet grym!

2010-09-09 @ 21:11:58



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0