I'll get used to this eventually

Nu är det fredagsmys... Underbart. Galet lång och tråkig vecka, med alldeles för mycket plugg. Och dom PÅSTOD att 8an var värre! Pyttsan. Bror är hemma från Stockholmen och hälsar på, mycket trevligt.
Vet ni vad jag har kommit på? Jo, jag fyller år snart. Det är ju banne mig hög tid att basunera ut till släkten EXAKT vad jag vill ha, mardrömsscenariot är ju när man får konstiga koftor och tja... Nivet, sånt där som man klarar sig utan.
I år ska jag fatta mig kort. Presentkort på alla awesome butiker, en stor locktång och musik. Nått sånt. Och kanske ett par filmer/tv-serieböcker, visst visst, man KAN ladda hem, men det tar tid, är sämre kvalla och det är något visst med att ha det i handen liksom. Kalla mig gammalmodig om ni vill. Dessutom, de riktigt bra artisterna stödjer jag gärna, eller typ svenska, mindre kända artister.
Försöker ladda upp en bild som papa gjort på photoshop (fatta att vi faktiskt har photoshop nu, på engelska, men att jag känner mig helt vilsen!) med mig och lillebror. Den är rätt cool, men det går INTE fort.
update: jag suger på att stava tydligen, men nu är rubriken återigen fixad, haha, och nä, jag lyckades inte ladda upp bilden... Dåligt.

Leave a comment
By: emma

Haha jag kan läsa din blogg från min mobil

2010-09-25 @ 10:11:35



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0