jag somnade den natten i tron att den natten var en del av en kärlek så stor men det visade sig att jag hade fel



Jag får krupp. Jag har fått krupp över saker hela dagen. Och jag menar, KOLLA PÅ DENNA BILD. KRUPPVARNING!!!!!! KRUPPKRUPPKRUPP. Min hudfärg=bakgrundsfärg, OCH VAD FAN HÄNDE MED MITT FEJS!? Jag ser mosad ut. Fuckit. Jag hoppashoppashoppas att självaste klassbilden blev bättre. KRUPP. Jag brukar inte vara den som wainar sönder över bilderna på mig själv men ja, den här bilden alltså... Det enda okej med den är håret. Resten kan ta sig. Faen. Och nä, man kan inte LE när fotografen är sjuk i huvudet. Jävla phykopat.

Okej, behäärskning. Sitter i skolan och tråkar, har elevens val och antar att jag ska läsa i min bok men det är väl bättre att upplysa alla kära bloggläsare om att det inte är jag som dött, utan mitt internet. Fattar inte vad som hänt, det laggar rumpa. Det där hemma alltså. Men här fungerar det ju utmärkt, så då är man ju smått blond om man inte tar sina chanser.

Dance so good- Wakey!Wakey!

Totally awesome låt.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0