Kyss mig inte, det kommer bara leda till nått ont ändå...


Japp, såhär supersnygga var jag och Jessica i Vinliden, tufft osminkade. Om någon skulle undra så är vi även pirater. Är rädd för att den totala avskärmningen från andra människor hade en föryngringseffekt på oss, så vi förvandlades plötsligt till övertaggade tioåringar som fann det väldigt roande att skrika filmrepliker från Pirates of the Carrabean och binda fast lillebrorsan vid ett träd.

På tal om något helt annat. Denna låt:

Det kommer bara leda till ngt ont- Säkert!

Är jävligt fin. Och väldigt känslosam, på sitt vis.

Nu ska jag återgå till att inte låtsas om att mina tyskaochengelskaglosor+äckligsouppgift stirrar mig i nacken. Wish me luck.

Leave a comment
By: isa

hahahahahaha SNÄLLA emma kan du inte filma och lägga ut på bloggen?

2010-09-10 @ 14:45:01
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0