Go find another lover





Före


Efter



Fattar inte att jag skriver found när det ska vara find hela tiden! (Jag är nästan säker på att det är du Karin som påpekat det?♥)


Lite bilder från gårkvällen/natten, som förövrigt var extrem kul, känslosam, galen, äkta och tja... Vad var den inte liksom?

Bland annat uppfanns en ny dans. "Viiii Pumpar, vi pumpar.." Nä man måste se det för att förstå. 

Och mitt hår blev ju tonat. Vilket knappt syns på bilderna alls. Jag tycker att skillnaden är sjukt stor, men mina föräldrar noterade det inte förrän jag påpekade att de har något allvarligt fel på synen.  

Den här dagen blev en sån där dankdag med stort D. Det mest nämnvärda är väl att vi hade middagsgäster från Kina, deras engelska var helkass men dom var sjukt sköna. Jag höll på att dö när den ena sa "I know some swedish, or, it's danish, I love you is Jeg elsker diig" Hahahah det lät så sjukt! Jag satt mest där och skrattade mig igenom middagen.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0